Credit to you ;)

Assalamualaikum :'(
*Okay awal awal muka dah sedih kann? Yeah that's my mood -.-
Bkn apa,
Yaa boleh tak jgn ingat aku terhegeh hegeh dkt mamat tu?
Aku rapat dgn dia and we are just friends, not more than that, we are too young.
Hoyy takkan mak kau tak ajar kot? -.- *Babayhhhhhhhhh
 Mmg dia rapat dgn semua orang,*kalau boleh, semua dia nk tegur,
but it does'nt mean yg dia tu player ke hapaa kan?

Yg kau sibuk nk risau knp? Hak dia nk tegur dgn semua org pun
and hak aku nk rapat dgn sesiapa pun, aku tak ckp yg aku nk dia kannn? 
Please people -.- Don't act like a child. Dah besar kan? Boleh fikir panjang kann?
Machaaaaaaaa nk rapat dgn org pun masalah, otak mcm cibayhhh je -.-

I trust him and InsyaAllah, I hope he will trust me too ;)
But i WON'T trust you people, get it?
Okay? kay? kay? kay?
Haa any problem?
Call no ni : 999
Sumpah dia akn answer call kau tuu,
haa time tuu luahkan je perasaan dkt dia,
kau nk maki aku? nk mintak utk bunuh aku? 
Haa dkt dia kay? 
Kbai.



I've tried my best to control myself from being sad but i think it's
so hard for me to do that. Maybe there's no you beside me :"(