SHOCKED!

okay sumpah aku tak suka kalau mcm ni. Kau kalau tak suka aku, please ckp depan depan,
jangan kau nk cerita semua kt blog, your own video blog. Aku sedih kau buat mcm ni!
In your video, kau ada ckp jgn terasa semua tapi siapa yg tak terasa kalau kau dah terang terang
cerita! Weh kita kawan doh, bukan cibai kimak punya musuh -.- Aku sayang kau habis habis doh, kita kenal rapat semua dari dulu. Chill lah doh, cuba kau ckp depan depan. Btw please, I DON'T JUDGE PEOPLE!
aku tak ckp langsung yg pakai kasut BATA, kasut tepi jalan ke apa tu tak style, 
SIAPA CAKAP? meh tunjuk older post aku ada ke cakap? Takde doh! 
Hooyeah better kau baca balik -.- Maybe kau salah faham! 
bkn nk gaduh weh, aku sedih kau buat mcm ni.
Kau kalau moody tak payah nk simpan sorang sorang, share lah dgn kawan at least sorang dua!
Kau simpan sorang tak dpt apa weh, at least kalau share, kau dapat advices and release sikit.
Aku tahu kau benci laknat kt aku, tp please, kalau ada problem, kita boleh solve dulu kan?
Tak perlu nk express feelings dkt blog or VIDEO-BLOG dulu kan?

Yeah btw thanks a lot sbb kau dah buat aku bukak mata besar besar!
Kau dah buat aku sedar, aku mmg teruk. Terima kasih banyak banyak :)
Serious I appreciate it! But don't worry, even aku cerita kt sini mcm mcm,
I will never hate you and it will not happen. You are my bestfriend,
takkan tergamak nya aku nk kurang ajar kt kau mcm dlm ni bila kt luar nnt :)
Weh aku sayang kau