MERONGGENG

Hello mellow guyiez x.x
Whudds up? Haaa saya sedang PMR yeah :')
last morning, sejarah and science paper -.- OMMMMAAGAADD, tuhan je tahu betapa sedih nya aku ni :( no bukan apa, senang boleh lah senang, tapi option answers yg confused kan aku. Thats it! Mmg sedih lah kan kalau cenggini rupanyaaa -,-
YA ALLAH, aku harap sangat maths senang. Yeah and nasib baik itu fav subject, kalau tidak, mati langgar lori lahh aku ni. But act, what i want is, straight A's, tu jee yg aku mengidam -.- Dahh.
#ma pa, insyaAllah result aina boleh buat mama papa senyum :)

Hehh next, sayang i miss you so much you knowww ~.~
Lama tak jumpa kan? I tahu u mesti dah mampus hamun fed up dgn i sbb tak dapat selalu jumpa, but I am so sorry, terpaksa and u pun tahu kan sbb apa? Yaa i hope you will understand :') I love you so high. Anyway, orang semua sibuk cerita aku ni tak JEALOUS ke nampak gambar najwan with other girls, or whatever. Huh guyiez, for me, aku tak perlu halang dia buat apa yg dia suka. And tak perlu jugak suruh dia tunjuk yg dia syg kt aku ke apa kan? aku lebih kenal and percaya dia, enough -.- Nahh tu je eh. I hope you all tak masuk campur urusan rumah tangga kami okay. Dah baibai :x



OKAY PMR CANDIDATES, 2 MORE PAPERS OKAY :D AFTER THAT, LETS GIVE A SHIT!