Ada masalah ke?

Okay blog, so this is how it goes, i just opened my account (facebook) then dpt messages yg terlalu byk and it's almost stuck! Messages from the same person. Awkward act sbb budak tu aku tak berapa kenal, kenal camtu-2 jelah. Aku pun click one by one. WHAT THE HELL! bila aku bkk, dia kata aku perasan hot, tak cukup cantik nk ada FB, !@#$%^&*! Wey pundek, siapa kau? Tak pernah aku kacau hidup kau sayang :^)
When i opened her profile, dia block aku kot *kalau tak silap -.- Pffftttt wey celaka, bagus doh kau block aku, lega otak aku takyah fikir kau sepanjang hidup! Hisshhh. Btw blog, aku malas nk bgtahu siapa HANJING tu, biar cukup lah dosa aku kutuk dia kt sini, tak perlu nk tambah dosa lagi bgtahu siapa org nyaa -.- buat aib dia je. kesian pulak kan? hmm :/ I am very sad and speechless act, still ada yg benci aku? YA ALLAH. Aku nk mintak maaf lah yeah kalau ada salah dan silap, raya pun nk dekat dah ni, mak aku kt Makkah tu pun tgh haji, tak payah lah benci aku wey, Please aku merayu gilaa ni, aku tak sanggup lah tanggung dosa byk-2! :'( Hmm. 

Okay so tomorrow aku ada appointment dgn dentist. wehee insyaAllah braces :') Gigi pun dah terabur sangat dah ni. Puihh. Hee abg pun nk jugak -.- Kami adik beradik gigi mmg sakai mcm sampah, HAHA :D
hmm its fun to tell everything here but i don't know how to stop. So i stop here, enjoy. Byeee mwah :-*


I NEED HIM, I MISS HIM :(