!@#$%^&*

Well hello there :-) How are you doing? sure must be great. I am shoo tired, tadi teman makngah masak masak dkt kuala selangor. Yeah not so far act from my house. Tapi still lama and my ass swollen -_- Well act tmpt tu sekolah maahad tahfiz *laahh baru aku tahu?!*, once aku sampai je, semua lelaki kt situ pandang aku. Mak aih (Y) Seksi sgt ke aku sampai semua nk pandang -.- Yeah awkward for them, ada perempuan dtg maahad pakai skinny bhaaiiii :3 ugh manalah aku tahu nk pergi maahad, kalau aku tahu, dah lama dah siaa aku sarung jubah! Hish. But overall, okay lah kt sana. Penat jugak, and baju aku bau ARANG balik tu -.- Semua taknak dekat, huh hinanya aina alia kaannn? -______- 
Yeah malam ni saya pulang ke asrama. Fuh setelah sekian lama tak pulang kan? HAHA sibuk cuti jee Y.Y
Then can't wait for tomorrow, FAREWELL :D weheee hope sangat best compare dgn tahun before this. Hmm theme, MODERN and it's a must to wear BLACK or WHITE. Wtf --V Tak meriah lah kan? They should choose colourful theme or wht so that the event looks more attractive. Yelah disebabkan theme ni jugak, ramai org argue. tak best lah, tak gempak lah :3 Hey bila fikirkan balik? ikut jelah apa yg org dah tetapkan -.- Redha jelah wey. Hmm ok lah, short post, pardon me! Kbaii :)