Inspire..

Salamun alaik world :) I just watched a video from matluthfi90. Yeah for sure you guys know him right? Ok just simply tell you about this. K so lets continue, guys, read and HAYATI okay? Kita ni manusia biasa, yeah semua org manusia biasa, kurang lebih tu biasa, mmg lumrah kehidupan. But the thing is, knp kita cpt lupa Tuhan eh? Yg cipta kita, yg cipta bumi, yg lengkapkan segalanya. Sounds awkward when Aina tell this? Satu lagi masalah manusia di dunia, "selalu banggakan org yg buat dosa, and tak pernah bangga dgn org yg buat baik" :3


Okay aku buat contoh senang okay, dkt facebook, bila someone update status yg menDOSAkan, kita cpt je like kan? But bila ada org yg buat status pasal islam or kebaikan, only a bunch of UNKNOWNS yg like! Betul kan? See! Dah terang terang kita memalukan agama sendiri dkt situu. Aku admit jugak, byk sangat dosa aku, banyak doh, sumpah tak terkira, tapi from day to day, kita kena ubah jugak kan? And alhamdulillah, aku dah tak tinggal sembahyang mcm dulu, great! Mama selalu support aku, whatever it is :) Aku bersyukur sgt sbb aku lahir dlm family ni. Thank God! Just say it simple, MUSLIMS, please don't you ever forget the 5 things (Rukun islam) that we MUST remember! Tak kemana pun kau kalau kau buat dosa, akhirat ada :) Okay? Aina pun ada dosa jugak, kita sama sama lah berubah. kchoww assalamualaikum :)