RAYA SEBULAN.

Salam raya eberyywoonn.
Mcm mana raya? Pergghh dengar cerita gempak kan?
Haa kalau tak gempak, tipu lahh dooooo, jalan jam gilaa byk kereta tak hengat duniaaa eh :D
Haaa so raya with my family this year best jugak laaa. COUSINS ARE ALL INSANE!
Haaa pantang nampak camera lah weh, muncung mulut dkt lens camera tuu :3

OKAY but semalam aku mmg sedih. Sedih yg tak dpt nk explain wehh -.-
Just imagine eh, one family shopping gila gila kt padang besar-perlis,
then aku mmg ada ***** yg tak boleh penat :3
What happened to me yesterday? 
Hidung aku berdarah and they just IGNORED me,
wehhhh aku sakit lah! Sakit tahu takkkk!
Pentingkan shopping okay? Haa bagus ahhhhhhhh
aku terus call papa and papa ckp ambil ubat yg papa beli 2 weeks ago.
PAPA YG JAUH PUN BOLEH FHM! Asal korang tak boleh? Dunguuuuuu -.-

Well well well, sabar je kay? Chill lah minum teh tarik kedai mamak tgk bola ~.~
Harhar, so this evening, I'll going back to hostel and focus, keep on studying, PMR :')
Haha aku taknak tension utk PMR :') Alahh PMR tu mcm LEGO je,
bila dah siap buat elok elok, puas hati kannnnn? :D
Hee thats all for this.
Kbai takecare semuaaaaaaaa :B
Loveyaa (Y)