Friends and Life.

I always don't know how to start my first writing. And yeah, DUMB much! So the camp was quite fun. Many girls and hot guys. muahahahaha :B Takdaa ah, tak ngorat ngorat punnn. Semua mcm "Ohh I'm COOL" *semua bajet je huh :/ . But my group mmg superb. Okay for the guys agak ah sporting, and the girls sangat lah RAPAT. gossip je, hihihi ATPN awesome kot! Mereka tidak sombong, tidak, tidak!! They are not like what we thought :) Tak sabar weh nk jumpa dorang lagi bila sports event *k idk when is it -.- Hihihi. When i met them, i turn confused. Patut ke aku keluar next year and find for new sch? Or just stay and spend the wonderful time with friends include new friends, ATPN? :3 Ohh nooo! Sayang pulak nk tinggalkan AYSK. But rasa sengal pulak sbb tak cari sekolah yg lebih bagus -..- Hadododododoiii aina, cuba fikir elok elok! Kau nk mana weehh?! Haihhhh this is what we call PEOPLE, tak pernah nk tahu buat keputusan yg baik. 
YA ALLAH, PLEASE HELP ME TO GO THROUGH ALL THIS! I DON'T KNOW WHICH IS THE BEST. 
To all my FORM 3'S, Forgive me for wht i've done to all of you especially for my closest friends. Aku tahu aku byk buat salah dkt korang, byk dohh! Byk tak suka aku, yes i admit it. Tapi setiap manusia mmg tak lari dari buat salah kan? Semua manusia weh buat silap, so aku hope sangat korang maafkan aku and accept me for who i am. Kalau korang nmpk aku mcm tu, mcm nii, yes itu mmg aku! Aku tak pernah lari dari diri aku sendiri. Aku sayang sangat dkt korang, sayang gilaaaa :( Susah doh kalau kita semua pergi bila f.4 ni. 
Honestly, sbb aku nk keluar asrama bila f.4 is korang semua. Awal tahun dulu kita semua rapat kan? Rapat gilaa. Bila dah tgh tahun, semua dah lain, dah berpecah, tak tolerate dlm apa apa pun. And apa yg aku buat, semua nyaa salah, takda yg betul and no one support my decision or suggestion. Semua deny kann? Aku pun tak fhm knp weh. tulah sbb aku nk keluar asrama. But thank God, kuasa tuhan kan, kita rapat balik bila akhir tahun ni. Hmm this is what i want. Ni lah wehh yg aku tunggu tunggu dari dulu. Aku hope kita stay je mcm ni eh? Love much xx
Okay so ending ah eh, i am so hungrayy aite now. I want to eat :p byebyebyebye handsome!