Thizisforyousayang :')

Assalamualaikum and hello kaum kerabat cucunda kakanda lah bagai :D well today, I AM SHOO HAPPY. i don't know how to express my feelings aite now. Yeah yesterday was DAMN COOL :D begini eh ceritanya. Ah before tu aina nk ckp, tujuan aina bgtahu ni yeah bkn lah utk BATAK or nk cemarkan nama buruk sesiapa but this is my site, i deserved to write anything and everything i want. Okay? :3

Hah okay, so start here, pagi semalam aku pergi lah merajinkan diri ke sekolah utk rembat RM100 tu :) Yeah as u all know, aina alia mata duitan $$ Hiii. Then jumpa esyaff kejap, lepak luu ngumpat semua bagai. Haa papa dah balik masa tu, sbb papa tahu aku balik sendiri after that ;p K then lepas ambil duit semua, aku terus shoot gi jalan kastam. Weheeeeee saya gi rumah pakwe saya :D hehe suka tau suka tau! 


Well sampai je rumah najwan, aku malu lah do .__. Sarra, alia ada. mmg lah diorang perempuan but yeah, teruk lah pulak kalau aku takde perasaan malu >< Truth is, ALIA awak comel :') *ngeh tetiba je HAHA sarra online je and NAJWAN, hihih dia teman saya nengok TV ;p


Okay bila najwan beli mknn for lunch kan, guess wht? NAIM balik and aku mcm separuh mampus sial kt situ :x Ketar aku kot, huh thank God sarra ada, she calmed me down, phewww >< Bila najwan balik je, aku terus masuk dapur dgn dia and YEAYYY kami main masak masak :') Wehee best woo! Najwan lah masak, aku tengok je. He looked so PRO, yalaa with his age yg only 16 kan? Hehehe mcm ni lah baru sayang 


Lepas lunch, planned nak balik lah kan. HAHA planning nak balik pun tak menjadi, sbb ingat nk lepak dgn najwan lama. Hiii dlm train nk pergi KL baru plan nk pergi mid pulak -.- Huh mid pun boleh laa~
Duit pun almost kering, haha sampai mid aku beli seluar, najwan layan jerr -.-
Lepas tuu lepak mcD mkn ice-cream entah berapa jam ntah duduk situ, then balik dlm pukul 7 mlm. HAHA bila papa ambil je kt KL, papa tanya:


Papa: "Aina keluar dengan siapa tadi?"
Me: "Hmm entah. Tekalah?"
Papa: "Aaahh gatal sungguh. Dgn yg tersayang lettew ><"
Me: "Haaa hmm lebih kurang laaaa .__."


HAHA dah kantoi, huh tak kesah la, asalkan aku bahagia whole day smlm.
Najwan, ILOVEYOUSOMUCH :-*



 <--- Najwan, you sibuk cerita kt i pasal maria elena kan? Hiii nah, i buat lain sikit okay :*