Mai sini dengaq ceghitaa.

I'm not ready -.- seriously, like i've told chuu before, my skin turned black! eeuuwww disgusted. and he wanna meet me today :3 whattaaa _|_ but tak kesah laa eh? kalau dah sayang kan? warna kulit mcm mana pun tetap cinta, HAMBOIH :') haha jkjk.

Act aku rasa a bit weird now, aku pergi rumah dia?! heihh aku taknak org anggap aku tak sopan or anak dara tak malu pergi rumah jantan but yeah, aku nk kenal dgn family dia. And it is not your problem -..- Hokay? Good :) hihi tadi aina breakfast KFC, fiuwww gemok sial mcm gini ghupanyaa! HAHA papa aa, paksa aku makan, dia kata save duit RM100 tu, keluar bila perlu. Hoho okay papaaaa, aina tak guna eh :3 InsyaAllah :D hehehe. 

yes, we are talking about the RM100?! siapa taknak kan? Budak yg tak pergi sekolah setahun pun kalau tahu dpt duit, sure dtg munyeee ;p haiyaa guys, act what, duit tu utk perbelanjaan kita utk sekolah next year lah! bknnye nk pergi hang ke, joli -.- HAHA yess at first aku pun planned nk keluar bagai, but cuba fikir balik, byk lagi benda baik kita boleh buat dgn duit tuu :$ Ohmaii, aina alia told that?! HAHA kelakar kan aku bagi nasihat suruh save? Kukuiii whatever, taknak dgr sudah. Kau jugak yg rugi...

Guys, i gtg now. ready to grab the money $$$ and meet him. so bye :x Have a joy day!