BOYS HUH?


Feels like long time i haven't touch my baby here, uuu blog sowy k. terlupa awak lah ;) wee. By today, the last weekend for holiday and i can't even bare to leave this lappy alone in my room. Oh how sad. Hee but takpelah, sekolah punya pasai, ceq sanggup naa, sanggup ~ Btw saya kehabisan credit! And no one texts me!! (mcm tahu2 je woi aku tadak credit) -.- Haha. 


So how's your holiday guys? Cam wonderland ke rumah tu? ;D untung ah siapa rasa rumah dia wonderland. i have nothing to tell about my holiday, semalam sahaja lah. I met my SILLY WILLY NIGGAH! Ayol, Haikal, Naqi, Apeez, Zanee, Bismi, Ali, Amin. K thats all i guess.. Kami makan pizza wooo! Sampai 4 pizza kitorang bantai. Who cares?! Haha perut aku mcm lelaki jugak sebenarnya ~ Hentam saja lah labuuuuu. Function kitorang jumpa sbb naqi kena move to MRSM LANGKAWI. k naqi, tahniah dow. Muka haprak pun dpt mrsm, k bagus kawan aku ni ;) We went to Jusco nearby yesterday. Yah lepak sekejap je pun, tak lama. Btw, i love them so much! And they're just like.... get into my nerves! Ayol, thanks for the tweet k. THANK YOU SO MUCH T.T hoh golong, nama aku bukan FUCKER. btw he sent this to me; Hye. For your information I MISS YOU FUCKER. Hadoh k aku tahu kau rindu aku, tapi agak agak lah ~ takpe, aku chill. Btw I MISS YOU TOO ASSHOLE. nnt aku balik the other week, kita jumpa ah lagi :)


I'm going back to hostel tomorrow and yeah..... tak suka langsung. fullstop. Seronoknya balik hostel when it comes to mah frienzzz. Ha yeah yg tu sumpah best. Oh lupa one thing, tomorrow's going to be nazrul's last day in aysk and I AM MEGAAAA SAD :( Wey, pergi sains alam shah tu baik2 k? Ingat friendship kita mcm mana dulu. Aku akn ulang video yg kau buat utk kita semua tu! SWEAR AKU TAKKAN LUPA KAU! YOU'RE THE BEST I EVER MET! What a sad lyfe asdfghjkl :( 


I'll end up this BOYS-POST with assalamualaikum and take care everyone! I'll update this blog again by... hmm ok idk when :X Obey your school rulesssssssss haha byezzzz!