Alamakk!

hi guys. dah lama tak online. weh rasa pelik duduk dpn laptop ni, eceh tak boleh belaa -.- k kelmarin awesome kot, kot laa. aku pergi klang and met my hero. mula mula pergi rumah pija, mkn nasi minyak semua then pergi rumah najwan. k this part is the hell part, aku gelabah siot bila pergi rumah dia, ibu abah dia ada. ok senang cerita whole family dia ada. aku dah blank dah actly, tak tahu nk gerak, nk buat apa semua :B yolah hoii, first time kot, takkan lah terencat sgt aku nk bergelak terbahak bahak dpn family dia kan? -.- waduhh. time tu celebrate birthday sara, and her friends semua datang, mostly boys. 


okay harini aku dah takde 4 gigi, semua dah extract. cinapeknyaa sakit gila pakai getah ni before pakai braces, getah ni untuk renggang kan gigi aku so tht doctor tu boleh pasangkan metal ring dkt gigi. ya Allah cepatlah khamis, aku nk pakai braces niii. aku taknak getah gilerr ni ada kt sini -,- whoaaa yg syoknya, mama suruh aku buat surprise gigi aku ni kt dia. almaklumlah 44 days tak jumpa, nk surprise jugak lettew, hahahaha :D maaaaaaa, i miss you. cepatlah balik, dah lama tak cium dahi mama. ugh sob sob :'(


ohmaaiii najwan pergi langkawi this friday, whoaaa sayang, lamanyaa pergi. kalau tak pergi tak boleh keww? :( i'm gonna miss you. balik nnt kita jumpa okay? keluar sama sama lagi. ajak azie tiha semua tauuuuu :) hee can't wait to meet my sweethearts, whoa ramai tau sweethearts aku? kau takde :p


ya allah, nenek tgh terpekik pekik kt bwh tu suruh aku pergi kedai beli serai -.- kbai gtg, mwah sikitt :-* bye humans!