Life is awhile.

Aku takut and suddenly je takut. mcm mana result aku nnt wey? boleh ke buat semua org tersenyum? aku takut :'( target aku ofcoz lah nk 8A's. siapa taknak dohh? tapi please lah, at least 6 pleaseeee, itu je sedap dgr. yg lain mama dah taknak pandang dah. just one thing here, i wanna make my parents proud of me. itu sahaja k?! sekolah mana form 4? for me, tht's not important, yg penting niat kita nk belajar tu kena ada. papa suruh CBN, sbb dia percaya CBN. k then takpelah, mama pulak ckp it's up to me. aku berhak pilih mana aku nak. yeahh (y) itu lagi bagus kan. aku on je kalau papa push CBN, tapi transport? how? mak kau nak hntr aku tak? -.- pak diaaaa, rumah aku jauh. Papa suruh tinggal dgn dia je dkt KL. tapi mama mcm mana? ya Allah, berikanlah hambamu ini petunjuk ya Allah :(


aku sayang nk tinggalkan klang. sbb aku dah terperuk dkt situ 3 tahun. mcm mcm benda aku dpt dlm masa 3 tahun ni. aku sayang kawan kawan aku, aku taknak tinggal diorang. but aina, study needs sacrifices! haih entoh lerrrr, aku pun tak sure. yg penting skrg, aku nk result yg bagus. takyah cemerlang sgt pun takpe lah, at least aku puas hati :) haihhhh. confused -.- aku tak tahu nk buat apa sekarang ni, yg aku tahu doa, tawakal. ahh asala aku takut sgt ni?!! k dah, stop here. aku nk mandi, badan dah bau indon dlm bas. haha :D kboiiiii