NEVER EVER.

okay hye everyone. well baru sampai rumah, keluar dgn HEROES saya pergi sunway pyramid :) Main ice skating, buat kecoh dkt topman, teman yol cari kasut sekolah dkt cotton on tapi takde size *ugh whaddaaa -.-*, then makan ayam penyet yg harganyaaaaaa buat semua GARU KEPALA, then cari kedai games and bila finally jumpa, satu geng menjerit menunjukkan tanda gembira dpt games -.- wuuu i was the only one girl. fuu malu jugak at first but apa kesah kan? aku nk enjoy je. haaa fazrul, ekal, zanee, naqi, hazique, apis, zarof thanks for everything okay? sayang korang gila dohhhhhh -___- 


korang buat aku terharu bila mak yol, ekal, apis call and suruh balik cpt tapi korang taknak jugak sbb korang nk teman aku balik. ah comel je :D and paling gila sekali harini yg membuatkan kaki aku lebam gila bahabi, belakang tumit aku koyak, bila yol tolak aku dkt ice ring and baju aku terangkat then terjelepuk kedepan -.- shitttttt aku tunjuk middle finger dkt kau kan yol? :3 sorry k tapi kau mmg layak dpt, sbb kau tolak aku!! haa then korang ramai2 buat circle angkat aku. gahahahahha aaaa padan muka, aku mmg berat! :O semua nk complain je kerja.. haaaaaaaa :*


actly they asked me to join them tomorrow dkt jusco rawang pulak. apis amik naik kereta tapi sorry gaisss, aku kt KL lagi, esok baru balik.. nnt ah eh? heee okaylah. im gonna stop here, i am so sleepy.. wanna sleep. okbai. goodnight Xx


p/s: pictures lain kali k. aku malas nk upload! gahahahahahaa bye!