Wehuuuuuu

Heyyooo! It's been awhile here. huu lepas dpt result terus balik penang and penang was awesome. damn awesome :D Hee k result, alhamdulillah lepas target. hee 6A je, selebihnya malas nk ckp -.- haa sejarah and KH ruined my result! shitttttt haha takpe ah, nasib dah lepas kan? hmm k dlm kereta otw balik tadi, mama ckp mama dah buat solat istikharah and she said, i have to move! tukar sekolah jugak. haih for me, it is too hard to leave! aku dah sebati dah dgn klang tu, yaa sounds crappy aite? But I've faced it for 3years dah okay? -.- mama wanna change to Damansara Utama :( Mama risau sgt aku tak belajar betul2 for 2012. haih susahnyaaaa lah! Hello my 5 angels, aku nk stay dgn korang, nk study sesama mcm dulu lagi :( hmph what a bad lyfeeee! xx


K tukar topic jap, weeee selasa ni kita nk keluar dgn kekawan lama kita doh! Heee tapi.. aku jelah perempuan -.- yg lain lelaki.. but i don't care! asalkan dapat hadap muka korang especially FAZRUL. planning nye main iceskating dkt sunway but tak tahu lah other plans kan? hmph takpe aku follow je korang k? OoooGod, I miss 'em alot. Fazrul, naqi, epan, heyqal, haa entah siapa lagi ikut aku tak tahu :D wuuuuuu i can't wait!! ok lah, i think i'll stop here. nk tido, sooo sleepy~~ goodnight buddies!



miss you so muchhhhhh fazLOL pendek :b